-
Tekstremizmo ištakos
Kai pirmą kartą susitiko, jie nežinojo, kad yra tekstremistai. Bet žinojo, ką daryti.Studijuodami politikos mokslus, abu ne kartą komentavo socialines aktualijas Lietuvos ir Užatlantės žiniasklaidoje, siekdami publicistikai suteikti ne tik racionalumo, bet ir skoningo makiavelizmo bei dažnai pasigendamo kalbos aiškumo ir tėkmės.
Abu paaukojo po ne vieną vėsią vasarą dviejų pasaulį pakeitusių akademinių knygų išvertimui į lietuvių kalbą.
Abu eksperimentavo ir su skirtingais grožinės literatūros žanrais, sulaukdami palankaus kritikų įvertinimo.
Abu gilino sofistinius įgūdžius Italijoje: Florencijoje, Bolonijoje ir Vatikano aulose. O po to, laiškais dalindamiesi patirtimi, kelerius metus dirbo skirtingose šalyse ir skirtinguose veiklos pasauliuose.
Vienas Lietuvoje pirmaujančioje paslaugų srities įmonėje valdė reklamos ir viešųjų ryšių projektus. Po to teikė verslo steigimo ir rinkodaros paslaugas Lietuvoje įsikūrusiems užsienio klientams. Dirbo XV Lietuvos Respublikos Vyriausybėje ministro patarėju.
Kitas tęsė akademines studijas Utrechte. Dirbo Europos mokslo istorikus vienijančioje asociacijoje. Organizavo ir moderavo tarptautines mokslines konferencijas. Rengė akademines publikacijas tarptautiniuose socialinių mokslų žurnaluose. Šiandien siekia daktaro laipsnio.
Jų abiejų interesai, pomėgiai ir požiūriai į pasaulį skiriasi. Skiriasi ir jų idėjos bei minčių raiška. Tačiau per visus šiuos metus jų niekad nepaleido, o galiausiai kaip tik suvienijo tekstas, kaip pagrindinis mąstymo ir veikimo metodas. Nes jokia idėja būtų neįmanoma, jei nerastume teisingų žodžių jai išreikšti. Ir jokie sumanymai neturėtų prasmės, jei nemokėtume jų deramai pristatyti bei daryti įspūdį.
Komunikacijos pamatas yra sugebėjimas lieti ženklus ir daryti įspūdį, nesvarbu, raidėmis, vaizdiniais ar garsais, spaudoje, internete ar gatvėje. Rūpintis, kad būtų tvirtas šis pamatas – tai išraiškingo mąstymo amatas, kurį vadiname tekstremizmu.
Jūsų užklausa:
-
Kuo skiriamės nuo reklamos ir viešųjų ryšių agentūrų?
Viešųjų ryšių agentūrose girdite lakias frazes apie integruotąją korporacinę komunikaciją, krizių valdymą ir organizacinę kultūrą. Tekstremistai darbo vertę įrodo ne žargonu, bet aiškiomis priemonėmis ir rezultatais.
Reklamos agentūrose girdite kūrybininkų raginimus statyti savo reputaciją ir verslo likimą ant „ekstraordinarių“ idėjų. Tekstremistai primena, kad net ir beprotiškas idėjas reikia išprotauti bei logiškai pagrįsti.
Tekstremizmo kalvėje Jūsų įvaizdis ir reklama grindžiami išraiškingu mąstymu ir žodžiais, kurie paperka, parduoda ir augina Jūsų pelną. Pagal Jums rengiamų tekstų kokybę siekiame būti pirmi Lietuvoje.
Plačiau apie tekstremizmo naudą skaitykite čia.
-
Įvaizdžiui ir pardavimams neužtenka teksto. Ko reikia?
Jūsų žinomumas, deramas įvaizdis ir pardavimai reikalauja ne tik gramatiškai tvarkingų tekstų. Kiekvienas rinkodaros žingsnis ir vieša žinia turi atitikti Jūsų verslo gramatiką. To siekiame trimis stadijomis:
1. Parengdami Jūsų komunikacijos strategiją, pagrindinę žinią ir poziciją tikslinės auditorijos mintyse.
2. Išreikšdami ją žodžiais ir tekstais, kurie paperka, parduoda ir augina Jūsų pelną.
3. Pasirūpindami tinkamomis vizualinėmis, skaitmeninėmis ir kt. jų sklaidos priemonėmis.
Plačiau apie tekstremizmo paslaugų įvairovę skaitykite čia.
-
Kiek kainuoja tekstremistų paslaugos?
2-5 kartus mažiau nei pajamos ir pelnas, kurį atneša darbo rezultatai.
-
Ekstremaliai skubate?
Jei ramybės neduoda darbai, kuriuos turėjote užbaigti iki vakar vakaro, leiskite juos atlikti tekstremistams – iki rytojaus ryto. Darbų skuba ir kokybė yra suderinami. Kreipkitės ir užsisakykite ekstremalios pagalbos paslaugą.
-
Ar galime bendradarbiauti konfidencialiai?
Vadovaujamės principu “mūsų darbas – Jūsų autorystė”. Klientams pageidaujant, užtikriname visišką paslaugų konfidencialumą.
-
Kaip NEMOKAMAI patikrinti prekės ženklo įvaizdžio ir tekstų kokybę?
Nesate tikri, ar Jūsų įvaizdis bei tekstai maksimaliai išpildo Jūsų tikslus? Užduokite šį klausimą tekstremistams.
Per 24 val. atliekame Jūsų prekės ženklo įvaizdžio, dabartinių reklamos bei aprašomųjų tekstų diagnozę ir pateikiame tobulinimo gaires.
NEMOKAMA įvaizdžio ir tekstų diagnozė – saugus būdas pasitikrinti, ar einate pergalinga linkme. Diagnozę išgirdę, laisvai nuspręsite, ar domina mūsų siūlomi vaistai. Kreipkitės dabar - spauskite čia.
Dažniausiai užduodami klausimai
-
Tekstremizmo ištakos
-
Kuo skiriamės nuo reklamos ir viešųjų ryšių agentūrų?
-
Įvaizdžiui ir pardavimams neužtenka teksto. Ko reikia?
-
Kiek kainuoja tekstremistų paslaugos?
-
Ekstremaliai skubate?
-
Ar galime bendradarbiauti konfidencialiai?
-
Kaip NEMOKAMAI patikrinti prekės ženklo įvaizdžio ir tekstų kokybę?