GAUBLIO NAUJIENOS

Visos naujienos - Black Florence mieste

 

Gerbiamas skaitytojau, tekstremistų gaublio naujienos kraustosi į naujus namus: nuo šiol visus naujausius mūsų edukacinius straipsnius verslo žurnalams rasite svetainėje blackflorence.com. Malonaus skaitymo!

Kada „pavarys“ Kinijos prekių ženklai?

 

Oficialieji Kinijos kino kritikai liepos mėnesį ir vėl barė Guo Jingmingą. Madingasis režisierius naujausiame savo filme Tiny Times 3 toliau pasakoja romantišką istoriją apie auksinį Šanchajaus jaunimą, kuriam „meilė be materializmo tėra smėlio krūva“. Tiny Times epopėjos herojai gyvena dėl prekės ženklų ir jais kuriamo asmeninio įvaizdžio, o savo personažų anaiptol neteisiantis Jingmingas interviu dalina pasipuošęs Gucci kepuraitėmis bei Hermès diržais. Moralės politikos sumetimais komunistai pabara vakarietiško „dekadanso“ šauklį, tačiau partijos kabinetuose pripažįsta – Kinijos ekonomika turės išmokti gaminti ne tik prekes, bet ir prekių ženklus.

(tekstremistų straipsnis žurnale "Valstybė", 2014-09-05)

skaityti visą

Paguodos žodis nusivylusiems naujuoju Vilniaus įvaizdžiu

Pavasarį užgimęs naujas Vilniaus prekinis ženklas atgaivino diskusiją apie miestų įvaizdžio politiką. Kaip įsitikinti, jog dantyti pilies kontūrai kartu su šūkiu Vilnius LOGIK nukreipia sostinę teisinga strategine kryptimi? Kol vieni ploja už sprendimų kūrybingumą, kiti skundžiasi logotipo spalva, gramatinėmis klaidomis viešoje prezentacijoje arba klausia: kam visa tai ir kas toliau? Klausimas ne be pagrindo, jei įvertinsime vieno iš pagrindinių sostinės įvaizdžio autorių Jeremy Hildreth teiginį, jog logotipų ir šūkių vertė, kaip ir finansavimas, turėtų sudaryti vos vieną dešimtąją sėkmingai vietovės rinkodarai reikalingų investicijų.

(tekstremistų straipsnis žurnale "Valstybė", 2014-06-09)
 

skaityti visą