GAUBLIO NAUJIENOS

Logoterapinė rinkodara: kaip parduoti prasmes?

Žmogus yra patologiškas organizmas. Patenkinęs savo biologiją, jis neapsiramina: bėga nuo kažko, kažką vejasi. Ir savo ieškojimų objektu vadina laimę. Kasdien siekiame laimės, ar bent jau taip tariame. Pakeliui atverčiame kiekvieną akmenį – ieškome. Nėra laiko atsikvėpti. Viskas, viskas kelyje yra reikšminga.


skaityti visą

Kodėl Šekspyrui nepatiktų šiuolaikinė rinkodara?

Gyvename vaizdų, o ne žodžių visuomenėje, kurioje vartojimas skatina vartojimą. Sukurti paklausą beribiam vartojimui – rodosi, tokia pagrindinė užduotis tų, kurie kuria vaizdus ir žodžius (šiuos, beje, rečiau ir su mažesniu entuziazmu), kad paskatintų mus norėti, o savo norus vainikuoti perkant. Užmetus akį į vaizdų gausą, panašu, kad ne tik vartojimas kaip vertybė, bet ir vaizdai, į paraštes nustūmę žodžius, tolsta nuo pasaulio, kur žodis gali būti ir tragedija, ir komedija. Ar kovoje dėl vartotojų širdžių ir protų iš tiesų laimi vaizdas, o ne žodis?

(Viktorija Rimaitė "DOXA", 2016-12-09)

skaityti visą

Valstybių ženklodara: kodėl nesiseka Lietuvai?

 

Maždaug tuo metu, kai F. Fukuyama prabilo apie pasaulio istorijos pabaigą, kurioje triumfuoja taiki demokratija ir kapitalizmas, pagreitį įgavo naujas pasaulinis karas. Švelnesnis už civilizacijų konfliktą ar pagirias didžiosios Rusijos pasaulyje. Bet karas. Jo kibirkštys įsižiebė ten, kur vietoje realistinės valstybių geopolitikos imta cituoti J. Baudrillard‘ą bei suabejota objektyvaus pasaulio viršenybe prieš jo interpretacijas žmonių vaizduotėje.

(tekstremistų straipsnis žurnale "Verslo Klasė", 2015-12-07) skaityti visą