Bankų reklama: žvėreliai ir Klūnis vietoje įsipareigojimų?
atnaujinta: 2014-05-21 rubrika: tekstremistų straipsniai žiniasklaidoje
Įžūlios rinkodaros alternatyvos eksportuojantiems į Rusiją
atnaujinta: 2014-04-07 rubrika: tekstremistų straipsniai žiniasklaidoje
Kol Rusijos koridorių prielankumas išlieka mūsų eksportuotojų rinkodaros alfa ir omega, viešais putinofilijos pasmerkimais galime tikėtis tik retorinių pergalių, bet ne pokyčių verslo vilkų mąstysenoje. Todėl, taikliai pabrėžus konfliktą tarp politinio teisingumo ir ekonominio savanaudiškumo, reikia judėti toliau užduodant ne tik teisingus, bet ir verslius klausimus. Pavyzdžiui, ar įmanoma Maskvos smūgius išnaudoti verslininkų naudai bei ekonominei šalies gerovei? Kokią strateginę rinkodaros alternatyvą pasiūlyti eksportuotojams? Ir kaipgi nutiesti mūsų prekės ženklams išsvajotąjį greitkelį iš rytų koridorių į vakarų vartotojo širdį bei sąmonę?
(tekstremistų straipsnis žurnale "Valstybė", 2014-04-07)
skaityti visąKaip žmonėms parduoti žurnalą, kelionę ir kandidatą į prezidentus?
atnaujinta: 2014-03-11 rubrika: tekstremistų straipsniai žiniasklaidoje
„Žmogus yra racionaliai mąstanti būtybė“. Šia prielaida patogiai ir su pasididžiavimu dangstome savo kasdieninių sprendimų motyvus. Pagal ją ekonomistai prognozuoja vartotojų elgseną, o prekės ženklai ir politikai rengia strategijas pirkėjams ir rinkėjams. Tačiau nusileidus iš dramblio kaulo bokšto, žmonių pasaulis atrodo kitaip: tikėtina, kad rytoj iš parduotuvių vėl sugrįšime su pirkiniais, kurių mums visai nereikia, bei priimsime begalę kitų sprendimų, kurių racionaliais niekaip nepavadinsi. Taip yra dėl to, kad mūsų racionalumas turi ir nuspėjamas ribas, kuriomis netrūksta norinčių pasinaudoti.
(tekstremistų straipsnis žurnale "Valstybė", 2014-03-11)
skaityti visą