GAUBLIO NAUJIENOS

Kaip kontroliuoti reklamą „iš lūpų į lūpas“? Vartotojų pokalbių inžinerija


Kaip elgiasi racionalus verslas, informuotas apie augantį žmonių atsparumą reklamai ir patikintas, kad didžiausią įtaką pirkėjų apsisprendimams daro juos supančių žmonių rekomendacijos? „Žinoma, geriausia reklama – patenkinti klientai, todėl tiesiog stengiamės gerai daryti tai, ką darome“,- kuklųjį racionalizmą išpažįsta dažnas Lietuvos verslininkas. Kiti gi budina savyje prisnūdusį Niccolo Machiavellį, prisimena socialinę inžineriją ir nusitaiko į rinkodaros Šventąjį Gralį – iš viršaus valdomas ir slaptai manipuliuojamas reklamos „iš lūpų į lūpas“ kampanijas.

(tekstremistų straipsnis žurnale "Valstybė", 2014-01-10)

skaityti visą

Europe to Regain Trust in Marketing - A Different Kind of Guide to Clever Investments in 2014

 

There is a certain Orwellian quality to conversations about „Marketing trends“. Trend talk in this business is nothing like the investigation and prediction of regularities in science. Because, unlike scientists, people who predict things like “2014 Marketing Trends” are, in most cases, the same people whose livelihood depends on other people believing and following up on those trends. Knowledge and self-interest intertwine, as aspiring trendsetters in marketing masquerade as impartial experts in the know.

(insights by tekstremists on 2014 marketing trends at Medium.com, 2013-12-17)

skaityti visą

VAIDUOKLIAI, RAŠANTYS UŽ PINIGUS


Egzistuoja slapta profesija. Tokia slapta, kad niekas dar nežino jos lietuviško pavadinimo. Kai prieš porą metų Lietuvoje pasirodė jos vardu tituluotas R.Polanski filmas („Ghostwriter“), mūsų vertėjai buvo lakoniški ir apsiribojo žodžiu „Vaiduoklis”. Būti tokiu vaiduokliu, pasak JAV „News&World Report”, šiandien apsimoka: „ghostwriting” amatas laikomas kaip viena perspektyviausių, milžinišką paklausą verslo, politikos ir mokslo industrijose turinčių specialybių. Ką ji reiškia?

tekstremistų straipsnis žurnale "Valstybė", 2013-11-09

skaityti visą