GAUBLIO NAUJIENOS

Sėkmingų prekės ženklų taikinys - vaikystė


„Veiksminga ir toliaregiška ženklodara – ne vaikų žaidimai.“ Jei kažką panašaus Jums sakė reklamistai, pats metas susirūpinti jų kompetencija. Per pastaruosius 30 metų nuo šimto milijonų iki dešimčių milijardų JAV dolerių padidėjusios reklamos vaikams išlaidos verčia perspėti: prekinių ženklų ateitis yra mūsų atžalų rankose. 

(tekstremistų straipsnis žurnale "Valstybė", 2013-10-03)

skaityti visą

Neramūs laikai: „reklamščikai“ vienijasi prieš „IT‘išnikus“


Yra tokia keista reklamos kompanija. Jos darbuotojai nuo šiol kasdien lies prakaitą ir milijonus tam, kad dviem svarbiausiems klientams sektųsi tuo pačiu metu ir gerai, ir blogai. Šie klientai – ilgas antagonistinės reklamos tradicijas turinčios gėrimų gamintojos „PepsiCo“ ir „Coca-Cola“, liepos pabaigoje netikėtai atsidūrusios po vienos reklamos kompanijos stogu. Susivienijus antram pagal dydį pasaulyje reklamos konglomeratui „Omnicom“ (JAV) ir trečiam pagal dydį „Publicis“ (Prancūzija), gimė didžiausia istorijoje reklamos grupė „Publicis Omnicom Group“ (POG). Kodėl mums tai turėtų rūpėti?

(tekstremistų straipsnis žurnale "Valstybė", 2013-09-05)

skaityti visą

„Google AdWords“. Reklamos rinkos plėšrūnas-sanitaras


Britų rinkodaros kompanija „Bunnyfoot“ vasario mėnesį atliko tyrimą, kurio metu stebėta, kuriuos Google paieškos rezultatus – mokamus ar organinius – dažniau renkasi vartotojai. Statistika iškalbinga. Pavyzdžiui, 81 proc. tyrimo dalyvių, paieškoje įvedę raktažodį car insurance (automobilio draudimas), spustelėjo ant reklaminių „Google AdWords“ skelbimų. O 41 proc. dalyvių prisipažino nė nežinoję, jog pirmose vietose iššokantys tekstų „skydeliai“ yra mokama reklama. Galbūt tai naujiena ir Jums? Tuo geriau Google iždui ir Lietuvos verslui. 

(tekstremistų straipsnis žurnale "Valstybė", 2013-07-07)

 

skaityti visą