GAUBLIO NAUJIENOS

SLAPTA REKLAMA FILMUOSE: NEPAVYKUSI VARTOTOJO SMEGENŲ ATAKA

 

Kodėl prabangūs prekiniai ženklai investuoja į tokią reklamą, kokia rūpi tik reklamų agentūroms?

Toks klausimas tikrai nekilo lietuviams, jau spėjusiems pamatyti režisieriaus Bazo Luhrmanno filmą „Didysis Getsbis“ (The Great Gatsby), šalies kino teatruose rodomą nuo gegužės vidurio. Nei amerikiečiai, nei tuo labiau mes nepuolėme karštligiškai pirkti „Tiffany & Co“ juvelyrinių dirbinių, „Brooks Brothers“ kostiumų ar šampano „Moët & Chandon“. Šios ir dar kelios kompanijos naujausioje Fitzgeraldo romano ekranizacijoje išsipirko savo produktų rodymą. Pinigai veikiausiai išleisti tuščiai – žiūrovas daugumos „įterpimų“ nė nepastebėjo. Ir jokių pasąmoninių klodų slapta reklama tikrai nepasiekė.

(tekstremistų straipsnis žurnale "Valstybė", 2013-06-05)

skaityti visą

MEDIJŲ BEPROTNAMIS IR A. KUBILIAUS AKINIAI

Kodėl nežinome, kurios firmos akinius įsigijo opozicijos lyderis ?
 
Andrius Kubilius naujais akiniais negalėjo atsidžiaugti pristatydamas šešėlinę vyriausybę. Akiniai naujienų portaluose sulaukė daugiau dėmesio nei šešėlinės vyriausybės sudėtis. O valdantieji klausė, ar jie pakankamai stiprūs konservatorių padarytoms klaidoms įžvelgti. Kodėl tuo nepasinaudojo akinių gamintoja? 
 
(tekstremistų straipsnis el. žurnale "IQ", 2013-05-02)
 
 

skaityti visą