Nauda

Viešųjų ryšių agentūrose girdite lakias frazes apie integruotąją korporacinę komunikaciją, krizių valdymą ir organizacinę kultūrą. Tekstremistai darbo vertę įrodo ne žargonu, bet aiškiomis priemonėmis ir rezultatais.

Reklamos agentūrose girdite kūrybininkų raginimus statyti savo reputaciją ir verslo likimą ant „ekstraordinarių“ idėjų. Tekstremistai primena, kad net ir beprotiškas idėjas reikia išprotauti bei logiškai pagrįsti.

Tekstremizmo kalvėje Jūsų įvaizdžiu ir reklama rūpinamės trimis stadijomis:

1. Strategijos stadijoje padedame apibrėžti Jūsų tikslus, atliekame rinkos ir konkurentų analizę, randame kelią, kaip kurti įspūdį Jūsų auditorijos mintyse. Formuojame generalinę poziciją, kuri tampa Jūsų komunikacijos pamatu ir stiprybe.

Schema

2. Teksto stadijoje Jūsų poziciją ir žinutes išliejame ženklais. Daugelis agentūrų skuba peršokti prie reklamos priemonių ir biudžeto klausimų. O tekstremistai primena, kad žodžiai ir tekstas yra lemiamos svarbos. Tai smėlio laikrodžio kaklelis, lemiantis strategijos tėkmę link rezultatų.

3. Priemonių stadiją sudaro kampanijų valdymas ir planavimas, kur, kada ir kokia forma Jūsų auditorijai bus daromas įspūdis. Šiame etape klientams siūlome rinktis: realizuoti įvaizdžio, ženklodaros ir pardavimų kampanijas savomis jėgomis ir prieigomis arba leisti mums kartu su partneriais pasirūpinti viskuo iki galo.  

 

Tekstremizmo pranašumas – garantija, kad Jūsų įvaizdis ir reklama bus pagrįsti išraiškingu mąstymu ir žodžiais, kurie paperka, parduoda ir augina Jūsų pelną.