-
STRATEGINIS POZICIONAVIMAS
Dėmesio. Tai yra pamatinis rinkodaros žingsnis, nuo kurio priklauso Jūsų prekinio ženklo likimas. Prigimtinis pozicionavimo tikslas yra surasti, išgryninti arba sukurti autentišką įvaizdžio poziciją, kurios visais komunikacijos veiksmais bus siekiama Jūsų tikslinės auditorijos mintyse. Strateginė įvaizdžio pozicija, išversta į centrinę prekinio ženklo žinutę – tai sėkla, iš kurios nuosekliai auginsime visą Jūsų komunikacijos medį. Ji turi ne tik įkūnyti kompanijos rinkodaros tikslus bei pagrįsti prekės pranašumą, bet ir kardinaliai Jus diferencijuoti konkurencinėje aplinkoje, neištirpti reklamos triukšme bei užmegzti išskirtinį santykį su klientais ir partneriais.Tekstremistų kelią į naująją Jūsų prekės ženklo tapatybę sudaro šios stadijos:1.Klausimynas ir ženklodaros analizė bendraujant su užsakovu.2.Konkurencinės aplinkos apibrėžimas.3.Tendencijos ir sėkmės istorijos užsienyje.4.Pozicionavimo krypties išgryninimas; įvaizdžio pozicijos sukūrimas.5.Pagrindinės įvaizdžio žinios suformulavimas.6.Šūkių sistema pagal pasirinktą strateginę įvaizdžio poziciją.7.Tapatybinis prekinio ženklo prisistatymas / prekės ženklo legenda.8.Gairės tolesniems rinkodaros žingsniams.Pozicionavimo darbų rezultatas - nuodugniai pagrįstas Atsakymas, kokiomis priemonėmis ir kokio pergalingo įvaizdžio siekti Jūsų prekės ženklui. Kartu su strategine įvaizdžio pozicija bei verbaline jos išraiška prezentacijos metu pateiksime Jums ir tolesnių rinkodaros veiksmų žemėlapį, kuris neleis paklysti praktiškai realizuojant pozicionavimo strategijos tikslus. -
KULTINIAI REKLAMOS TEKSTAI
Kultiniai prekės ženklai savo produktus ir paslaugas apginkluoja pergalingomis legendomis ir vertybėmis, frazėmis ir šūkiais. Su tekstremistais išvengsite reklamos klišių ir nutildysite reklamos triukšmą galingais reklamos ėjimais, kurie kelia aukštyn - žmonių emocijas ir pardavimų kreives.Tekstremistų įžadas - priminti pragmatinę reklamos paskirtį bei formuluoti juvelyrinius šūkius ir reklamos tekstus, kurie parduoda, paperka, augina Jūsų pelną. -
RINKODAROS VALDYMAS
Neatsiperka. Prabilus apie papildomo marketingo specialisto poreikį, tą patį patvirtinsite ir Jūs.Didelis darbo santykių apmokestinimas, krūvių nenuspėjamumas, apmokymų kaštai, įsipareigojimai ir rizika, kurią prisiimate priimdami naujus darbuotojus, dažnai viršija jų sukuriamą vertę. Todėl užuot stiprinę pajėgas, Jūs patys sėdite viršvalandžius, kad savo rankomis išjudintumėte vėluojančius rinkodaros procesus.Tačiau kiekvienam iš mūsų tikslinga koncentruotis į tai, ką darome geriausiai.Vadovo užduotis yra valdyti verslą ir priimti pamatinius rinkodaros sprendimus, kuriuos parengia, pasiūlo ir išpildo amato profesionalai. Patikėję šį darbą tekstremistams, būsite tikri, kad tiek išorinė, tiek vidinė prekinio ženklo komunikacija atitiks strateginio pozicionavimo logiką, išpildys Jūsų verslo tikslus ir užtikrins akivaizdžią finansinę bei reputacinę grąžą.Pradėkime pažintį nuo susitikimo ir apibrėžimo, kokio formato rinkodaros pagalba Jūsų verslui yra aktualiausia. Kreipkitės dabar tel. +370 600 46488, el.p. info@tekstremistai.lt arba užsukite į svečius Žvejų g. 14A (prie Mindaugo tilto). -
CHARIZMATIŠKA VERSLO KOMUNIKACIJA
Kad Jūsų prekės ženklas būtų išgirstas, Jums reikia autentiško komunikacijos stiliaus. Su charakteriu, jėga ir charizma. Ir unikalia pergalingų šūkių sistema.Specialiai Jums sukurtu stiliumi rengiame lietuviškus ir angliškus tekstus Jūsų prekės ženklo komunikacijai:1.svetainės tekstai;2.produktų aprašymai;3.tinklaraščiai ir naujienlaiškiai;4.automatizuoti pranešimai;5.korporatyviniai sveikinimai;6.veiklos apžvalgos;7.komerciniai pasiūlymai;8.aptarnavimo standartai;ir visi kiti Jūsų verslo pulsavimui reikalingi tekstai. -
NEMOKAMA DIAGNOZĖ
Pasitikrinkite savo prekinio ženklo sveikatą. Pasidalinkite savo klausimais ir iššūkiais užsukę į svečius kavos (Žvejų g. 14A, prie Mindaugo tilto) arba atsiųskite mums savo tinklalapio nuorodą bei komunikacijos veiksmų pavyzdžius. Ne vėliau kaip per 33 valandas sulauksite nemokamos savo prekės ženklo įvaizdžio diagnozės. -
PR KAMPANIJOS
Jūsų verslo aktualijas paversti nacionalinės reikšmės naujienomis. Įtakingiausius žurnalistus sudominti Jūsų verslo procesais. Žinomumą ir dėmesį Jūsų prekės ženklui kurti per ekspertinius Jūsų atstovų komentarus žiniasklaidoje. Mąstyti strategiškai ir neapsiriboti pavieniais, ilgalaikės grąžos neduodančiais komunikacijos ėjimais. Užtikrinti skoningą ir nuoseklią Jūsų prekės ženklo cirkuliaciją masinėse žiniasklaidos priemonėse. Kurti vertybiškai įkrautą ir socialiai atsakingą turinį, kuris užkariaus vartotojų simpatijas Jūsų prekės ženklui. Šiuos tikslus įgyvendins tekstremistų viešųjų ryšių kampanijos. -
TIESIOGINĖ RINKODARA
Jei verslą vykdote B2B sektoriuje, neskubėkite pirkti reklamos. Yra efektyvesnis būdas pasiekti savo pirkėją ir protingai su juo pasikalbėti. Tiesioginės rinkodaros metodai leidžia apeiti brangius reklamos tarpininkus ir kalbėtis su savo auditorija tiesiogiai. Tekstremistų rengiami pardavimo laiškai užkariauja adresatų dėmesį. Kūrybingai, neįkyriai ir įtikinančiai išdėsto Jūsų siūlomas vertes. Efektyviai paskatina kontaktą. Ir niekada nėra atmetami kaip brukama reklama. Nes yra rašomi su protu, įvaldytomis teksto technologijomis ir empatija.